مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 09:172018-12-12اجتماعي

دانش آموزان اتباع نباید هیچ تبعیضی احساس کنند


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه دانش آموزان اتباع نباید هیچ تفاوت و تبعیضی را بین دانش آموزان بومی و خودشان احساس کنند، گفت: - نگاه عاری از تبعیض باید سرلوحه فعالیت های آموزشی مدارس کشور قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم علی خدابنده در گردهمایی مسئولین امور تحصیلی دانش آموزان اتباع خارجی که در کانون فارابی آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد برگزار شد، اظهار کرد: با گسترش فرآیند جهانی شدن تاثیر کشورها بر یکدیگر به خصوص از لحاظ فرهنگی افزایش یافته و حضور اتباع خارجی در کشور فرصت مغتنمی است که بتوانیم یک گفتمان فرهنگی را ایجاد کنیم.

ایران با کشورهای همسایه سابقه تاریخی و اشتراکات فرهنگی مشترکی دارد که استفاده از این موضوع می تواند عامل پیوند دهنده باشد و وحدت را در بین ملت ها و کشورهای منطقه ایجاد می کند.

وی ادامه داد: نگاه عاری از تبعیض باید سرلوحه فعالیت های آموزشی مدارس کشور قرار گیرد.

برخورد و رفتار مدیران، معلمان و دانش آموزان باید به گونه ای باشد که دانش آموزان اتباع تشویق شوند تا در کلاس ها و مدارس حضور پیدا کنند و هیچ تفاوت و تبعیضی را در بین دانش آموزان بومی و اتباع احساس نکنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: معلمان در کلاس های درس باید شرایطی را فراهم کنند که دانش آموزان ایرانی این شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان اتباع نباید هیچ تبعیضی احساس کنند

دانش آموزان اتباع نباید هیچ تبعیضی احساس کنند