مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 07:272018-12-12سياسي

قانون روی قانون پیام رسان ها!؟


مجلس شورای اسلامی در حالی می خواهد طرحی برای ساماندهی پیام رسان ها تصویب کند که شورای عالی فضای مجازی سال گذشته با بررسی این موضوع، مصوبه ای با عنوان «سیاست ها و اقدامات ساماندهی پیام رسان های اجتماعی» تصویب کرده بود.

- مجلس شورای اسلامی در حالی می خواهد طرحی برای ساماندهی پیام رسان ها تصویب کند که شورای عالی فضای مجازی سال گذشته با بررسی این موضوع، مصوبه ای با عنوان سیاست ها و اقدامات ساماندهی پیام رسان های اجتماعی تصویب کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، طرحی برای در یکی از این جلسات نظر به تصویب رسید.

در حالی که مسوولان همواره یکی از مشکلات کسب وکارها و استارت آپ ها را مقررات دست وپاگیر عنوان می کنند و تسهیل قوانین را راهی برای کمک به کسب وکارها می دانند، برخی کارشناسان بر این عقیده اند که پس از مصوبه شورای عالی فضای مجازی که به صورت جزیی به فعالیت پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی پرداخته و مصوبه ای برای ساماندهی آن ها تصویب کرده است، چنانچه قانون گذار بخواهد مصوبه ی دیگری عرضه کند، شاید با روند تسهیل قوانین در تضاد باشد؛ البته این صرف نظر از این موضوع است که این مصوبه چه موادی داشته و خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون روی قانون پیام رسان ها!؟

قانون روی قانون پیام رسان ها!؟