مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 00:102018-12-11سياسي

بهروز بهزادی: ایسنا باز هم می تواند پیشگام باشد


یک روزنامه نگار پیشکسوت همزمان با آغاز بیستمین سال فعالیت ایسنا معتقد است که این رسانه می تواند همچون گذشته در انجام کارهای جدید پیشگام باشد.

- بهروز بهزادی ـ روزنامه نگار پیشکسوت و رییس شورای سیاست گذاری روزنامه اعتماد ـ با اشاره به گسترش روزافزون شبکه های اجتماعی در جهان و تاثیری که در عملکرد رسانه های رسمی دارند، تطابق با این شرایط را یکی از راه های پیشرفت رسانه های رسمی برشمرد و با توجه به آغاز بیستمین سال فعالیت ایسنا یادآور شد که همان طور که ایسنا همواره در انجام کارهای جدید پیشگام بوده است، در این مورد نیز می تواند اقدامات جدیدی را انجام دهد.

او اظهار کرد که در حال حاضر تمام رسانه های دنیا از تلویزیون ها گرفته تا سایت ها و خبرگزاری ها و روزنامه ها به سراغ شبکه های اجتماعی رفته اند.

امروزه واقعا شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی را در فضای اطلاع رسانی بازی می کنند و رسانه های جهان برای انعکاس اخبار و اطلاعاتشان در این شبکه ها از هم سبقت می گیرند.

این روزنامه نگار پیشکسوت بیان کرد: در همین راستا پیشنهادم به ایسنا این است که همان طور که پیشتر در انجام کارهای جدید پیشگام بوده است، در این مورد نیز می تواند اقدامات جدید انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهروز بهزادی: ایسنا باز هم می تواند پیشگام باشد

بهروز بهزادی: ایسنا باز هم می تواند پیشگام باشد