مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 18:412018-12-11سياسي

زیبایی اصلی با حجاب مشخص می شود/ احساس امنیت زنان در کشور های اسلامی با حجاب کامل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، هاجر حسینی مبلغ مذهبی آمریکایی در گفت وگویی، در خصوص علل تشرف خود به دین اسلام، اظهار داشت: حدود 35 سال است که به دین اسلام مشرف شده ام که این بهترین اتفاق زندگی ام بود، - مبلغ دینی مسلمان شده آمریکایی با اشاره به اینکه با وجود حجاب کامل در کشور های اسلامی احساس معنویت و امنیت حاکم است، گفت: امنیت را در پوشش زنان مسلمان دیدم که به چشم من خیلی زیبا آمد و به نظرم زیبایی اصلی با حجاب مشخص می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، هاجر حسینی مبلغ مذهبی آمریکایی در گفت وگویی، در خصوص علل تشرف خود به دین اسلام، اظهار داشت: حدود 35 سال است که به دین اسلام مشرف شده ام که این بهترین اتفاق زندگی ام بود، زیرا سال ها در کلیسا های آمریکا به تبلیغ دین مسیحیت مشغول بودم.

وی با بیان اینکه مهم ترین نکته ای که قبل از تشرف به اسلام برای بنده پیش آمد این بود که در زمانی که کاتولیک بودم سلسله تجاربی را کسب کردم که بنای ورود من به دریای معنویت اسلام بود، افزود: به عنوان یک مبلغ دینی در کشور آمریکا و با نیاتی که داشتم به دنبال راهی برای یافتن مسیر واقعی حضرت عیسی (ع) بودم.

این مبلغ دینی با اشاره به اینکه در مسیر یافتن پاسخ های خود برای تکمیل دین مسیحیت در کشور آمریکا با واقعه کربلا و عاشورا آشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیبایی اصلی با حجاب مشخص می شود/ احساس امنیت زنان در کشور های اسلامی با حجاب کامل

زیبایی اصلی با حجاب مشخص می شود/ احساس امنیت زنان در کشور های اسلامی با حجاب کامل