مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 17:352018-12-11اقتصادي

با صرف هزاران میلیارد نمی توان بحران آب را مدیریت کرد


دبیرکارگروه ملی سازگاری با کم آبی گفت:هزاران میلیارد تومان هزینه می کنیم تا آب را از دریای عمان به مشهد بیاوریم چون نمی توانیم توسعه استان را به درستی مدیریت کنیم زیرا به این مساله نگاه بخشی داریم.

- در واقع می توانیم نیاز مازاد 10 تا 15 درصدی خود را با تعامل مدیریت کنیم تا نیاز به طرح هایی همچون انتقال آب نداشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنفشه زهرایی امروز در دومین روز از همایش فناوری های آب در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: کارگروه سازگاری با کم آبی در اسفند ماه سال 96 ایجاد شد؛ در این کارگروه سلسله مراتبی از سه رده تصمیم گیری پیش بینی شده است که وزارت خانه ها اعم وزارت نیرو، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، سازمان های عضو این کارگروه و سازمان هواشناسی در رده اول تصمیم گیری هستند.

وی ادامه داد: در رده دوم کارگروه ملی سازگاری با کم آبی، معاونان هستند که در این کارگروه عضویت دارند، در رده سوم نیز کارگروه های استانی به همراه مجمع نمایندگان قوه قضاییه و دستگاه های ذی ربط و نمایندگان کشاورزان و بهره برداران را داریم.

فعالیت مستقیم 500 نفر در کارگروه ملی سازگاری با کم آبی وی ادامه داد: در واقع 9 جلسه از این کارگروه در سطح ملی، 20 جلسه در سطح کمیته تخصصی از تیر ماه تاکنون و 150 جلسه استانی تشکیل شده است که 500 نفر به طور مستق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با صرف هزاران میلیارد نمی توان بحران آب را مدیریت کرد

با صرف هزاران میلیارد نمی توان بحران آب را مدیریت کرد