مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 16:352018-12-11سياسي

تاکید معاون حقوقی قوه قضاییه بر حمایت از فعالان اقتصادی


معاون حقوقی قوه قضاییه بر حمایت همه جانبه دستگاه قضا از سرمایه گذاران واقعی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ذبیح الله خداییان در همایش رهیافتی نو بر توسعه که در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، بیان کرد: لرستان ظرفیت های متعددی دارد که اگر هرکدام استفاده شوند می توانند باعث توسعه شوند.

وی ادامه داد: آب وهوای متعادل، نیروی جوان و تحصیل کرده ای که در استان داریم از ظرفیت های بی بدیل این استان هستند اما سؤال اینجاست چرا این دیار تا این اندازه دچار یک محرومیت مزمن بوده که با بررسی دقیق می توان به نتایج مهمی دست یافت.

معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: قبل از انقلاب مشخص بود که حکام آن زمان نمی خواستند که لرستان رشد پیدا کند اما بعد از انقلاب چند عامل باعث شد که نتوانیم به خوبی از ظرفیت هایمان استفاده کنیم.

خداییان اظهار کرد: در ابتدای جنگ و حتی زمان جنگ دولت در جهت حمایت از محرومین اقتصاد دولتی را در دستور کار قرار داد و چتر دولت بر تمام بخش ها گشوده شده بود و اما لرستان درگیر جنگ بود و روزی نبود که بمباران نداشته باشیم.

متأسفانه به همین دلیل دولت در این استان سرمایه گذاری نکرد و زمانی که استان های هم جوار ما از اعتبارات دولتی استفاده کردند ما نتوانستیم دستمان خالی ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون حقوقی قوه قضاییه بر حمایت از فعالان اقتصادی

تاکید معاون حقوقی قوه قضاییه بر حمایت از فعالان اقتصادی