مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 16:202018-12-11سياسي

نظارت و برخورد قاطع با تخلفات حوزه غذا و دارو


مدیرکل بازرسی و امور حقوقی سازمان غذا و دارو با اشاره به همکاری این سازمان با ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق، قوه قضاییه و نیروی انتظامی در برخورد با قاچاق و تقلب در حوزه دارو و غذا، - گفت: بازرسی از داروخانه ها و سطح عرضه به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و نتایج آن منعکس و با تخلفات برخورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شهریار اسلامی تبار در همایش مقابله با فساد در حوزه قاچاق و تقلب کالاهای سلامت با بیان این که فساد در دو بخش اداری و اقتصادی دسته بندی می شود، افزود: هرگونه تعارض منافع در حوزه غذا و دارو در بخش فساد اداری قرار می گیرد و تلاش می کنیم که آن را به حداقل برسانیم.

بخش فساد اقتصادی نیز بیشتر شامل موضوع قاچاق و تقلب می شود.

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: دانشگاه های علوم پزشکی اقدامات خود را در عرصه مبارزه با فساد در حوزه های مختلف را در نمایشگاه جنبی این کارگاه آموزشی به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه دوره آموزش برای برخورد با قاچاق و تقلب که از مصادیق فساد و اقتصاد است، برای مدیران گنجانده شد، عنوان کرد: گزارش بازرسی در 5 بخش دارو، فراورده های غذایی، مکمل، فراورده های آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی در داروخانه ها و مبادی توزیع در این کارگاه آموزشی ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت و برخورد قاطع با تخلفات حوزه غذا و دارو

نظارت و برخورد قاطع با تخلفات حوزه غذا و دارو