مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 16:162018-12-11سياسي

جلوی ورود مواد مخدر به کشور گرفته شود


آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید ضمن اظهار نگرانی از ورود مواد مخدر به کشور، بر تقویت کنترل و تقویت مرزها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله عبدالله جوادی آملی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: ما نگران مرزهای کشور هستیم چراکه این همه کشفیات مواد مخدر نشان دهنده این است که این مواد از مرزها وارد کشور می شوند که کشف آنها برای پلیس هم زحمت بسیار دارد و هم هزینه بردار است.

وی افزود: پلیس به تنهایی نمی تواند جلوی ورود مواد مخدر به کشور را بگیرد و ضرورت دارد که سایر نیروهای مسلح در این مقوله به نیروی انتظامی کمک کنند و از تجهیزات و فناوری های روز برای حفظ امنیت مرزها بهره ببرند.

این مرجع تقلید اعتیاد را مرگ تدریجی و خودکشی دانست و گفت: وقتی جوانان بیکار شوند و اشتغال یا منبع درآمدی نداشته باشند به سوی اعتیاد کشانده می شوند و این در حالی است که عده ای موش صفت فقط در حال ذخیره کردن ذخایر طلا و ارز هستند.

وی از سیستم پولی و مالی بانک ها انتقاد کرد و بیان کرد: معاملات ربوی تاثیری در پیشرفت اعتقادات و باورهای دینی و همچنین کسب روزی حلال ندارد.

آیت الله جوادی آملی بر ایجاد اشتغال و تولید در کشور تاکید و خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان، آنان را به سمت ازدواج و تشکیل خانواده تشویق می کند و از گرفتار شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی ورود مواد مخدر به کشور گرفته شود

جلوی ورود مواد مخدر به کشور گرفته شود