مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 15:352018-12-11اقتصادي

اجرای طرح آبرسانی به 24 روستای هرمزگان با 300 میلیارد ریال اعتبار


فاز نخست مجتمع آبرسانی روستایی دژگان شهرستان بندرلنگه همزمان با سفر وزیر نیرو به استان هرمزگان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مجتمع که ساخت آن از سال 95 آغاز شده است تعداد 6 روستا با جمعیتی بالغ بر هفت هزار و 600 نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

در این مجتمع یک دستگاه آب شیرین کن به ظرفیت دو هزار و 300 مترمکعب در شبانه روز احداث شده است و برای تکمیل این واحد 23 کیلومتر لوله گذاری خط انتقال، احداث مخزن هزار و 500 مترمکعبی و همچنین حفر و تجهیز سه حلقه چاه جهت برداشت آب خام انجام شده است.

این پروژه با سرمایه گذاری 197 میلیارد ریالی از محل اعتبارت استانی، صندوق توسعه ملی و بخش خصوصی تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وزیر نیرو با حضور در جمع نمازگزاران مسجد روستای دژگان شهرستان بندرلنگه با اشاره به اینکه طرح ها و پروژه های متعدد آب و برق در استان هرمزگان در دست بهره برداری و اجراست، عنوان کرد: از روز گذشته و همزمان با سفر معاون اول رییس جمهور به استان هرمزگان تعداد قابل توجهی طرح در حوزه آب و فاضلاب به بهره برداری رسیده است و موجب شده تا تعداد قابل توجهی از روستاهای این منطقه به آب آشامیدنی سالم و باکیفیت دسترسی پیدا کنند و فرزندان سرزمین ما در این منطقه با آسایش و آرامش بیشتری به تحصیل خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آبرسانی به 24 روستای هرمزگان با 300 میلیارد ریال اعتبار

اجرای طرح آبرسانی به 24 روستای هرمزگان با 300 میلیارد ریال اعتبار