مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 14:502018-12-11سياسي

فعالیت شورای فرهنگ عمومی در 400 شهرستان کشور


مدیر کل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: شورای فرهنگ و عمومی هم اینک در 32 استان، سه منطقه آزاد و نزدیک به 400 شهرستان کشور فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- فاضل عبادی در همایش فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان سبک زندگی اسلامی ایرانی افزود: شورای فرهنگ و عمومی به عنوان سیاست گذار ریل فرهنگی کشور هم اینک 10 تا 12 هزار نفر عضو دارد.

عبادی بیان کرد: تقریبا هر شورای فرهنگ و عمومی دارای 30 نفر عضو است که ظرفیت بسیار عظیم فرهنگی محسوب می شود.

وی اظهار کرد: تصمیمات این شورا نقش موثری در ترویج فرهنگی ایرانی اسلامی و سبک زندگی اسلامی و دوری از سنت های غلط در جامعه دارد.

مدیر کل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: شوراهای فرهنگ و عمومی کشور از سال 1364 تا کنون 10 دوره کاری با حضور وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل داده است .

وی ترویج فرهنگ سبک زندگی ایرانی و اسلامی مورد تاکید رهبری را یکی از راهبردهای شورای فرهنگ عمومی دانست و افزود: سبک زندگی ایرانی و اسلامی باید در جامعه نهادینه شود و نقش دستگاه های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه ها در این زمینه سنگین است و باید به دقت این مهم را مدنظر داشته باشند.

عبادی گفت: با توجه به اینکه هر شورای فرهنگ عمومی حدود 30 عضو فعال دارد خوشبختانه ظرفیت بسیار خوبی است که بتوان با تلاش بیشتر و همت بیش از گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت شورای فرهنگ عمومی در 400 شهرستان کشور

فعالیت شورای فرهنگ عمومی در 400 شهرستان کشور