مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 14:262018-12-11بين الملل

دعوت به ترور «محمود عباس» در فلسطین اشغالی


افراد ناشناس با چسباندن اطلاعیه هایی در ایست های بازرسی تحت کنترل رژیم صهیونیستی، خواستار ترور رییس تشکیلات خودگردان فلسطین شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امروز (سه شنبه) افراد ناشناس تعدادی اطلاعیه به زبان عبری را در ایست های بازرسی اسراییلی در کرانه باختری قرار دادند که به ترور محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فرا می خواند.

بر اساس گزارش الیوم السابع ، این اقدام همزمان با تحلیل روز گذشته کانال 10 رژیم صهیونیستی صورت می گیرد که در آن گفته بود محمود عباس به دنبال تنش است و او مسئول (رییس) جنبش فتح است که عملیات ها علیه اسراییلی ها را تبریک می گوید.

    محمود عباس دیروز طی اظهاراتی اعلام کرد: حماس بخشی از ملت ماست و نمی پذیریم آن را با تروریسم (نسبت دادن این جنبش به تروریسم) محکوم کنند.

وی افزود آمریکا باید در اقدام خود مبنی بر شناسایی قدس به عنوان پایتخت دشمن صهیونیستی تجدیدنظر کند.

محمود عباس به معامله قرن هم پرداخت و گفت: ما معامله قرن را به رسمیت نخواهیم شناخت و به تحریم ایالات متحده آمریکا ادامه می دهیم.

معامله قرن یا توافق نهایی، طرحی به پیشنهاد دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی و حمایت عربستان، برای پایان منازعه اسراییل با فلسطین و مقدمه ای برای عادی سازی روابط عربی اسراییلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت به ترور «محمود عباس» در فلسطین اشغالی

دعوت به ترور «محمود عباس» در فلسطین اشغالی