مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 14:152018-12-11بين الملل

سفر به گرجستان و فرانسه را تعلیق کنید


پس از دیپورت شماری از شهروندان ایرانی از گرجستان در هفته های گذشته و اعلام رسمی مواضع دولت ایران درباره بدرفتاری های اخیر با ایرانی ها، معاون گردشگری کشور از به صدا درآمدن «زنگ خطر گردشگری» در این کشور خبر داد و به مردم توصیه کرد که به گرجستان سفر نکنند.

- پس از دیپورت شماری از شهروندان ایرانی از گرجستان در هفته های گذشته و اعلام رسمی مواضع دولت ایران درباره بدرفتاری های اخیر با ایرانی ها، معاون گردشگری کشور از به صدا درآمدن زنگ خطر گردشگری در این کشور خبر داد و به مردم توصیه کرد که به گرجستان سفر نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه تنش های انتخابات ریاست جمهوری گرجستان و تغییر سیاست های مهاجرتی در این کشور، شماری از شهروندان ایرانی به بهانه های مختلفی از این کشور دیپورت شدند.

بهرام قاسمی ـ سخنگوی وزارت امور خارجه در تازه ترین واکنش به این اتفاق ها و بازداشت 20 ساعته یک زن ایرانی و دیپورت وی از گرجستان به ترکیه، دیروز گفت: با جدیت مساله را دنبال می کنیم و هم زمان سفارتمان ماموریت گرفته است از نزدیک این مساله را دنبال کند.

او با تایید دیپورت تعدادی از اتباع ایرانی از مرزهای هوایی و زمینی گرجستان در یکی دو ماه گذشته، اظهار کرد: ما این رفتار دولت گرجستان را مورد انتقاد قرار می دهیم و مراتب ناراحتی مان به سفیرشان نیز ابلاغ شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به گرجستان و فرانسه را تعلیق کنید

سفر به گرجستان و فرانسه را تعلیق کنید