مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 14:062018-12-11اقتصادي

طرح 400 هزار واحد مسکونی تقدیم رییس جمهور شد/ مجوز به کارگیری 300 نیرو صادر شد


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به تغییر رویکردی که وزیر جدید در حوزه مسکن داشتند، بیشترین توجه در این زمینه است و طرح 400 هزار واحد مسکونی نیز توسط وزیر تقدیم رییس جمهور شد.

- سیدسعید سیدعلایی صبح امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران اظهار کرد: مازندران با داشتن 23 هزار و 756 کیلومتر مساحت، با 22 شهرستان و 58 شهر و 56 بخش به لحاظ قرار گرفتن در کنار دریا و همسایگی با استان های بزرگ و هم مرزی با کشورهای آسیای میانه و اروپا دارای اهمیت است.

وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری مناسب استان و قابلیت های کشاورزی تصریح کرد: این استان مورد توجه همه مسؤولان اداری کشور است.

معاون توسعه و مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه راه های استان مازندران توسعه مناسبی داشته است، گفت: اما نیازهای ویژه ای هم دارد که باید به جایگاه واقعی خود برسد.

این مسؤول با اعلام اینکه در توسعه بازآفرینی شهری استان انتظار پیگیری جدی داریم، خاطرنشان کرد: تغییر رویکردی که وزیر جدید در حوزه مسکن داشتند، بیشترین توجه در این زمینه است، طرح 400 هزار واحد توسط این وزیر تقدیم رییس جمهور شد.

سیدعلایی یادآور شد: تغییر رویکرد نقش بسیار زیادی در ایجاد اشتغال، ایجاد ثبات قیمتی و راه اندازی توسعه مسکن در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح 400 هزار واحد مسکونی تقدیم رییس جمهور شد/ مجوز به کارگیری 300 نیرو صادر شد

طرح 400 هزار واحد مسکونی تقدیم رییس جمهور شد/ مجوز به کارگیری 300 نیرو صادر شد