مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 13:252018-12-11اقتصادي

ارزانی 126 هزار تومانی سکه در بازار


قیمت سکه و طلا در بازار امروز هم روند کاهشی داشت؛ به گونه ای که به گفته رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، هر عدد سکه تمام بهار طرح جدید با 126 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته (دوشنبه) به سه میلیون و 610 هزار تومان رسید.

- قیمت سکه و طلا در بازار امروز هم روند کاهشی داشت؛ به گونه ای که به گفته رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، هر عدد سکه تمام بهار طرح جدید با 126 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته (دوشنبه) به سه میلیون و 610 هزار تومان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از یکشنبه هفته جاری که روند کاهشی قیمت سکه و طلا آغاز شد، به نظر می رسد که این روند هم چنان ادامه داشته باشد، چراکه به گفته ابراهیم محمد ولی، روند کنونی بازار، کاهش قیمت ها را نشان می دهد و این وضعیت هم چنان ادامه دار خواهد بود تا نرخ طلا و سکه به قیمت های واقعی و مدنظر بازار برسد.

رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، در گفت وگو با ایسنا، افزود: در بازار امروز هر مثقال طلای 17 عیار یک میلیون و 382 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 319 هزار و 300 تومان قیمت دارد.

وی با بیان این که قیمت اونس جهانی طلا امروز 1249 تومان است، گفت : با وجود افزایش قیمت طلا در بازار جهانی نرخ آن در بازار داخلی رو به کاهش است و سکه نیز همین روند را ادامه داده است، چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزانی 126 هزار تومانی سکه در بازار

ارزانی 126 هزار تومانی سکه در بازار