مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 11:552018-12-11اقتصادي

مناسب نیست برای خرید و تعمیرات شناورها به خارج اعتماد کنیم


دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: مناسب نیست صنعتی همچون منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با توانمندی مناسب در کشور وجود داشته باشد، - مناسب نیست برای خرید و تعمیرات شناورها به خارج اعتماد کنیم دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: مناسب نیست صنعتی همچون منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با توانمندی مناسب در کشور وجود داشته باشد، آنگاه برای خرید و تعمیرات کشتی و شناورها به کشورهای خارجی اعتماد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی بانک صبح امروز در آیین بهره برداری از فاز نخست پروژه آب شیرین کن یک صد هزار مترمکعبی بندرعباس، افزود: استان هرمزگان دارای سه منطقه ویژه اقتصادی و صنعتی و دو منطقه آزاد است که نشان دهنده اهمیت بالای آن است.

وی با بیان اینکه هر بار که به هرمزگان سفر می کنم شاهد تلاش های گسترده و پیشرفت و توسعه در هر بخش هستیم، تصریح کرد: این موضوعات نشان دهنده آن است که دولت تدبیر و امید برای تغییر سیستم اقتصادی در کشور و از جمله هرمزگان تلاش بسیاری کرده است.

بانک با اشاره به اینکه در پنج منطقه ویژه اقتصادی و صنعتی و آزاد هرمزگان بیش از 97 هزار نفر مشغول به کار هستند و این خود یک ظرفیت بزرگ است، بیان کرد: در مناطق ویژه صنعتی هرمزگان 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب نیست برای خرید و تعمیرات شناورها به خارج اعتماد کنیم

مناسب نیست برای خرید و تعمیرات شناورها به خارج اعتماد کنیم