مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 11:452018-12-11اجتماعي

کاهش 6 درصدی جان باختگان حوادث رانندگی در شهرها


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از کاهش 6 درصدی جان باختگان حوادث رانندگی در معابر درون شهری در شش ماهه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار تقی مهری در اختتامیه همایش تعالی رفتار سازمانی که پیش از ظهر امروز در مجتمع عصر انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: تعالی رفتار ماموران امر مهمی است که خوشبختانه سال هاست در نیروی انتظامی مورد توجه قرار گرفته و من امیدوارم که شاهد رشد روز افزون تعالی رفتار پلیس به ویژه در پلیس راهور باشیم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی از تشکیل و برگزاری دوره های تعالی رفتار، افزایش آگاهی و مهارت های کارکنان پلیس راهور پیرامون رعایت اخلاق حرفه ای و تکریم شهروندان است، گفت: در این دوره ها برخورد علمی با مردم مطابق متدها و شیوه های روز جهان با توجه به آموزه های فرهنگی و دینی اصیل مورد توجه قرار گرفته است.

مهری در بخش دیگری از سخنانش به چالش های پیش روی ماموران پلیس راهور اشاره کرد و گفت: گاه زمانی که خودرویی از سوی ماموران متوقف می شود، شهروندان ممکن است ناراحت شوند و از این رفتار پلیس آزردگی پیدا کنند، اما واقعیت این است که ماموران ما برای حفظ جان سرنشینان آن خودرو نسبت به اعمال قانون و توقف آن اقدام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 6 درصدی جان باختگان حوادث رانندگی در شهرها

کاهش 6 درصدی جان باختگان حوادث رانندگی در شهرها