مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 11:102018-12-11سياسي

ضرب الاجل حذف مدیران چندشغله به کجا رسید؟


دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید اقدام وزیر کار در اعلام اسامی مدیران و اعضای هیات مدیره شرکتهای تابعه این وزارتخانه اگرچه مثبت و اثرگذار بوده، - ولی ما تنها لیست اسامی را دیدیم و هیچ گزارشی از اقدامات بعد از آن منتشر نشد.

به گفته وی، اگر قرار بود به ترکیب اعضای هیات مدیره دست نخورد چرا ضرب الاجل یک هفته ای برای حذف مدیران و تعیین تکلیف آنها صادر شد؟ هادی ابوی در گفت وگو با ایسنا، ارائه گزارشی کامل از مجموع اقدامات صورت گرفته پس از دستور صریح وزیر کار برای حذف مدیران چندشغله و پروازی را خواستار شد و گفت: از ضرب الاجل حذف مدیران چندشغله تنها به دنبال شناختن آدمها نبودیم بلکه هدف این بود که بدانیم چند نفر از این افراد که به اسم اعضای هیات مدیره در شرکتهای تابعه وزارت کار تحت عناوین مختلف نماینده مجلس، آقازاده و .

ورود کرده اند، نمایندگان واقعی کارگران و کارفرمایان و دلسوز واقعی این دستگاه و سازمان هستند.

وی با بیان این که نمایندگان واقعی بیمه شدگان و سرمایه گذاران باید در هیات مدیره های تامین اجتماعی و شرکتهای تابعه حضور پیدا کنند، گفت: ما نه از مشاوران وزیر بلکه از شخص وزیر که حجت را بر همگان تمام و اعلام کرد مساله پنهانی در این وزارتخانه نداریم می خواهیم گزارش شفافی به کارگران و مردم بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل حذف مدیران چندشغله به کجا رسید؟

ضرب الاجل حذف مدیران چندشغله به کجا رسید؟