مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 10:462018-12-11دانش

5 مرکز پایش سلامت در دانشگاه فنی و حرفه ای راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، غلامرضا رمضانی خلیل آبادی، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: - مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای از پیگیری راه اندازی مراکز پایش سلامت در پنج مرکز آموزش عالی دانشگاه برای شناسایی و درمان نارسایی های سلامت دانشجویان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، غلامرضا رمضانی خلیل آبادی، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: سرانه فضای ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای 33 سانتی متر مربع است که با بهره برداری از 13 پروژه ورزشی ناتمام به یک متر مربع می رسد که باز هم با سرانه 1.

5 متری دانشگاه های وزارت علوم فاصله زیادی خواهد داشت.

وی در خصوص وضعیت دانشگاه از لحاظ فضا و امکانات ورزشی افزود: متاسفانه از این لحاظ کمبود داریم ولی سعی داریم تا زمان اتمام پروژه های ناتمام با استفاده از سازه های سبک و قابل حمل که نهایتا طی شش ماه قابل نصب هستند فضاهای ورزشی 200 متر مربعی ایجاد کنیم تا بتوانیم بخشی از کمبود فضاهای ورزشی را رفع کنیم.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به برنامه ریزی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه برای روزآمدسازی تجهیزات ورزشی مستعمل از پیگیری راه اندازی مراکز پایش سلامت در پنج مرکز آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مرکز پایش سلامت در دانشگاه فنی و حرفه ای راه اندازی می شود

5 مرکز پایش سلامت در دانشگاه فنی و حرفه ای راه اندازی می شود