مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 10:202018-12-11اجتماعي

بارش باران و برف در نیمه غربی کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: اواخر وقت امشب ( 20 آذر) سامانه بارشی به شمال غرب کشور وارد می شود و طی فردا (21 آذرماه) در نیمه غربی آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی بارش باران و برف و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: اواخر وقت امشب ( 20 آذر) سامانه بارشی به شمال غرب کشور وارد می شود و طی فردا (21 آذرماه) در نیمه غربی آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی بارش باران و برف و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا افزود: پس فردا (22 آذرماه) در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و شمال کردستان بارش باران و برف و وزش باد شدید پیش بینی می شود و در استان های زنجان و کرمانشاه و غرب استان گیلان بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد: از اواخر وقت امشب( 20 آذر ماه) و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (21 و 22 آذرماه) برای استان های اردبیل و گیلان وزش باد شدید جنوبی و افزایش دما 6 تا 8 درجه پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی سه روز آینده برای اغلب مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود، از این رو برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران و برف در نیمه غربی کشور

بارش باران و برف در نیمه غربی کشور