مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 09:512018-12-11ورزشي

کی روش بعد از جام ملت ها هم سرمربی ایران است/ بند جدید در قرارداد سرمربی پرتغالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، خولیو بولانیوس، مشاور رسانه ای فدراسیون فوتبال کلمبیا از دیدار چند تن از مسئولان این فدراسیون با کارلوس کی روش خبر داد و از سرمربی کنونی تیم ملی کشورمان به عنوان گزینه نخست برای جایگزینی پکرمن نام برد.

- در قرارداد جدید کی روش بندی اضافه شده که بر اساس آن قرارداد او با فدراسیون فوتبال ایران در صورت رسیدن به نیمه نهایی جام ملت های 2019 تمدید خواهد شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، خولیو بولانیوس، مشاور رسانه ای فدراسیون فوتبال کلمبیا از دیدار چند تن از مسئولان این فدراسیون با کارلوس کی روش خبر داد و از سرمربی کنونی تیم ملی کشورمان به عنوان گزینه نخست برای جایگزینی پکرمن نام برد.

این صحبت ها پیش از دیدار برگشت فینال کوپا لیبرتادورس مخابره و اعلام شد چند تن از مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا که برای دیدار برگشت لیبرتادورس بین ریورپلاته و بوکاجونیورز در اروپا هستند، از این فرصت استفاده کردند و با کارلوس کی روش سرمربی 65 ساله تیم ملی ایران دیدار داشتند.

هر چند که خبر مذاکره با مسئولان فدراسیون کلمبیا جدی تر از شایعات گذشته به نظر می رسد اما همچنان ادامه حضور در تیم ملی ایران، اصلی ترین هدف کی روش بعد از جام ملت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کی روش بعد از جام ملت ها هم سرمربی ایران است/ بند جدید در قرارداد سرمربی پرتغالی

کی روش بعد از جام ملت ها هم سرمربی ایران است/ بند جدید در قرارداد سرمربی پرتغالی