مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 09:062018-12-11اقتصادي

مطالبات شهرداری تهران از دولت، 2700 میلیارد تومان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زریر نگین تاجی در مراسم افتتاح فروشگاه شهروند شعبه تهرانپارس، درخصوص سوددهی شرکت شهروند گفت: بر اساس آخرین گزارشی که در بازه زمانی هشت ماهه نخست امسال بوده، - سرپرست معاونت اقتصادی مالی شهرداری تهران گفت: بر اساس تایید سازمان حسابرسی، مطالبات شهرداری تهران از دولت، دو هزار و 700 میلیارد تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زریر نگین تاجی در مراسم افتتاح فروشگاه شهروند شعبه تهرانپارس، درخصوص سوددهی شرکت شهروند گفت: بر اساس آخرین گزارشی که در بازه زمانی هشت ماهه نخست امسال بوده، این شرکت حدود 40 میلیارد تومان سود داشته است.

سرپرست معاونت اقتصادی مالی شهرداری تهران درخصوص واگذاری شرکت شهروند به بانک شهر نیز گفت: شرکت شهروند مبالغ زیادی به بانک های کشور به ویژه بانک شهر بدهکار است، اما شهرداری تهران علاقه مند است که شهروند را به عنوان یک برند ملی حفظ کند و از دست ندهد؛ لذا ما فرایند واگذاری را معکوس کردیم و به سراغ اخذ مطالبات سنگین شهرداری از دولت رفتیم.

وی ادامه داد: بر اساس تایید سازمان حسابرسی، مطالبات شهرداری تهران از دولت، دو هزار و 700 میلیارد تومان است و در دو حوزه بافت فرسوده و توسعه ی مترو نیز مطالباتی از دولت داریم که پیگیر دریافت آن ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات شهرداری تهران از دولت، 2700 میلیارد تومان است

مطالبات شهرداری تهران از دولت، 2700 میلیارد تومان است