مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 07:152018-12-11اقتصادي

دلگان تنها شهر بدون تشکیل صف بنزین در سیستان و بلوچستان


شهرستان دلگان با برنامه های منسجم نظارتی و کنترلی مسئولان خود توانسته عنوان تنها شهر بدون تشکیل صف بنزین و گازوییل در سیستان و بلوچستان را به خود اختصاص داده و تنها شهری است که گاز در آن بدون دغدغه و با کمترین مشکل توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- این شهرستان گر چه دارای جمعیت کمتر از سایر شهرهای بزرگ بوده اما وسعت و پراکندگی بسیار بالایی دارد و وقوع تخلف محتمل خواهد بود اما به واسطه تدابیر هوشمندانه مسئولان شاهد روان سازی ارائه خدمات در حوزه های تامین و توزیع نفت و گاز و بنزین و گاز هستیم .

شماری از شهروندان این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن تجلیل از خدمات و تلاش های ارزشمند فرماندار و مدیران ادارات صنعت و معدن و تجارت و شرکت نفت بیان کردند: برخورد جدی و قاطع مسئولان با متخلفان و انجام کارهای مستمر بازرسی از مراکز خدماتی و صنفی و تولیدی و توزیعی در شهرستان دلگان توانسته موجی از رضایت مندی مردم را ایجاد کند.

احمد نارویی از شهروندان دلگان گفت: خداوند را شاکر هستیم که مردم و مسئولان در دلگان با وحدت و همدلی و تعامل پیگیر امورات خود هستند و تاکنون بسیاری از طرح ها و برنامه ها به ثمر نشسته و شاهد موفقیت های شهرستان در حوزه های مختلف بوده ایم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلگان تنها شهر بدون تشکیل صف بنزین در سیستان و بلوچستان

دلگان تنها شهر بدون تشکیل صف بنزین در سیستان و بلوچستان