مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 00:102018-12-10سياسي

ایسنا می تواند جهانی شود اگر ...


یک استاد ارتباطات به مناسبت آغاز بیستمین سال فعالیت ایسنا گفت: یکی از واجب ترین کارهایی که ایسنا می تواند انجام دهد این است که تعداد دفاتر خبری خارجی و تعداد تولیدات خارجی خود را افزایش دهد تا تبدیل به یک خبرگزاری در سطح جهان شود.

- سید وحید عقیلی در گفت وگویی با ایسنا اظهار کرد: من با توجه به سابقه فعالیتی که در رسانه، مطبوعات و دانشگاه ها دارم باید با افتخار اعلام کنم که از لحاظ مدیریت رسانه، رعایت اصول حرفه ای خبرنگاری، گزارشگری و درک مبانی ارتباط جمعی با عنایت به درک منافع نظام جمهوری اسلامی ایران و با توجه به مصالح مردم، خبرگزاری دانشجویان ایران یکی از حرفه ای ترین، خوشنام ترین، کاربردی ترین و اخلاقی ترین خبرگزاری ها نه تنها در ایران و سطح منطقه، بلکه جهان است.

او ادامه داد: همکاران ما در خبرگزاری دانشجویان ایران حتی اگر الان دانشجو نباشند، همه صبغه دانشجویی دارند و دوره های آموزشی خوبی ضمن خدمت دیده اند و کار حرفه ای انجام می دهند.

واقعا اسم خبرگزاری دانشجویی ایران، بامسمی است و مدتی بعد تعدادی خبرگزاری، رسانه مکتوب، رسانه دیجیتالی و دیداری و شنیداری در پیرو و تقلید از ایسنا اسم هایی را با این مفهوم دانشجویی ایجاد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا می تواند جهانی شود اگر ...

ایسنا می تواند جهانی شود اگر ...