مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 00:052018-12-10اقتصادي

عامل برون زا سبب نوسانات ارزی در اقتصاد کشورمان شد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرحی به دولت پیشنهاد داده ایم مبنی بر این که بخشی از پوشش بیمه ای را در جهت حفظ و صیانت اشتغال در اختیار واحدهای تولیدی و صنعتی قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه خلیج فارس، محمد شریعتمداری در نشست شورای اداری استان هرمزگان در فعالان اقتصادی، با بیان این که واگذاری برخی طرح ها به بخش خصوصی در قانون آمده است که این امر به خوبی در هرمزگان اجراء شده است، افزود: زمینه ساز استفاده از نیروهای ماندگار بومی، آموزش و فراگیری مهارت های لازم است که تقویت آموزشگاه های فنی و حرفه ای در این راه میسر است و باید بنگاه های اقتصادی نیز این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی با بیان این که موسسه ای در هرمزگان با توانمندسازی بیماران خاص توانسته فعالیتی اشتغال زا را ایجاد کند و حتی به کشورهای همسایه صادرات داشته باشد، اضافه کرد: امر اشتغال بنیاد اقتصاد است و اشتغال در مناطق روستایی یکی از اولویت ها اساسی دولت است.

شریعتمداری با اشاره به این که استان هرمزگان در جذب اعتبارات روستایی در رتبه نخست کشور قرار دارد، عنوان کرد: در این بخش دو هزار و 543 میلیارد تومان در قالب 477 طرح به استان هرمزگان اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل برون زا سبب نوسانات ارزی در اقتصاد کشورمان شد

عامل برون زا سبب نوسانات ارزی در اقتصاد کشورمان شد