مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 23:362018-12-10اجتماعي

ریزش سقف مدرسه در رامهرمز 2 دانش آموز را مصدوم کرد


روز گذشته تکه ای از سقف یک کلاس در مدرسه اسدآبادی واقع در مرکز شهر رامهرمز ریزش کرد که در این حادثه 2 دانش آموز مصدوم شدند.

-   امید حسین زاده عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز، ضمن تایید ریزش سقف در یکی از مدارس، اظهار کرد: روز گذشته تکه ای از سقف یک کلاس به مساحت 2 مترمربع و ضخامت 20 سانتی متر در مدرسه اسدآبادی واقع در مرکز شهر رامهرمز ریزش کرد.

وی افزود: در این حادثه دو دانش آموز آسیب سطحی دیدند که به بیمارستان منتقل شدند و اقدامات درمانی انجام شد که درحال حاضر هر دو نفر آن ها مرخص شدند.

رییس آموزش وپرورش رامهرمز عنوان کرد:  در ساعت 15 و 30 دقیقه و در نوبت عصر که مختص دانش آموزان مقطع پیش دبستانی است این اتفاق رخ داد.

در مدرسه اسدآبادی نوبت صبح برای مقاطع ابتدایی و عصر با 8 کلاس در اختیار پیش دبستانی است.

وی افزود: در حال حاضر با هماهنگی مدیرکل آموزش وپرورش استان به مدت 10 روز مقطع پیش دبستانی در این مدرسه تعطیل شد و مقطع ابتدایی دو نوبت شدند تا کار مرمت و بازسازی سقف کلاس ها انجام شود.

حسین زاده با اشاره به این که حدود 10 مدرسه خطرساز در سطح شهرستان رامهرمز وجود دارد، اظهار کرد: طبق برآورد اداره کل نوسازی استان خوزستان حدود 40 درصد مدارس شهر رامهرمز مخروبه و خطرساز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش سقف مدرسه در رامهرمز 2 دانش آموز را مصدوم کرد

ریزش سقف مدرسه در رامهرمز 2 دانش آموز را مصدوم کرد