مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 23:062018-12-10سياسي

آمریکا با اعمال فشار اقتصادی به دنبال افزایش نارضایتی های عمومی است


نایب رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران اسلامی بیشتر از گذشته بیدار و امیدوارتر است و حتی برخی از مسؤولان ما دانسته یا ندانسته سخنان ناامیدکننده از تریبون های خود می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، مهدی چمران امشب در مراسم بزرگداشت روز دانشجو و یادواره شهدای دانشجوی شهرستان سبزوار که در محل دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار برگزار شد، گفت: ریشه روز دانشجو ظلم ستیزی، استکبارستیزی و ضد آمریکایی است.

نایب رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: در روز دانشجو نباید با مسائل دیگری سر دانشجویان را گرم نکنند و در کنار برنامه های شاد و مفرح در روز دانشجو نباید از اصل حرکت استکبارستیزی دانشجویان غافل شویم.

وی ادامه داد: امروزه عربستان گاو شیرده آمریکا است و در گذشته شاه کشورما گاو شیرده آمریکا بوده و آنها ثروت های ما را غارت می کردند.

چمران با بیان اینکه آمریکایی ها چشم به بر ملت ایران دوخته اند، بیان کرد: رییس جمهور آمریکا به صورت صریح اعلام کرده که ملت ایران را باید زجر بدهیم و ملت ما را تروریست خطاب می کنند.

نایب رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی بیشتر از گذشته بیدار و امیدوارتر است و حتی برخی از مسؤولان ما دانسته یا ندانسته سخنان ناامیدکننده از تریبون های خود می ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با اعمال فشار اقتصادی به دنبال افزایش نارضایتی های عمومی است

آمریکا با اعمال فشار اقتصادی به دنبال افزایش نارضایتی های عمومی است