مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 22:062018-12-10اجتماعي

هوای سالم در ریه های شهر اصفهان+ تصاویر


شاخص کیفی هوای کلان شهر اصفهان امروز با میانگین شاخص کیفی 67 در محدوده سالم قرار داشت، اما از روز جمعه تا یکشنبه اصفهان هوای پاک را در ریه های خود تنفس کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شاخص کیفی هوای کلان شهر اصفهان امروز با میانگین شاخص کیفی 67 در محدوده سالم قرار داشت، اما از روز جمعه تا یکشنبه اصفهان هوای پاک را در ریه های خود تنفس کرده بود و به ترتیب میانگین شاخص کیفیت هوا در این روزها 32، 42 و 44 بود، این در حالی است که اصفهان به دلیل شرایط پایداری جو در وضعیت ناسالم برای عموم قرار داشت.

   میانگین شاخص کیفی هوای شهر اصفهان در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 12 ظهر امروز، به میانگین 67 رسید که در محدوده هوای پاک قرار دارد، میدان احمدآباد با شاخص 86 آلوده ترین ایستگاه شهر است و بزرگراه خرازی با شاخص 85، چهارباغ خواجو با شاخص 69 و خیابان استانداری و خیابان دانشگاه با شاخص 57 بیشترین آلودگی را برای امروز داشتند، خیابان رودکی نیز با شاخص 45 امروز هوای پاکی را تجربه کرد.

شهرستان های استان هم وضعیت خوبی به لحاظ کیفیت هوا دارند، در این بین مبارکه 5 روز هوای پاک متوالی و نجف آباد 4 روز هوای پاک متوالی را تجربه کرده اند در حالی که هر دو پیش از این 2 روز هوای ناسالم برای عموم را تجربه کرده بودند، سجزی نیز برای دوازدهمین روز متوالی هوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای سالم در ریه های شهر اصفهان+ تصاویر

هوای سالم در ریه های شهر اصفهان+ تصاویر