مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 21:152018-12-10ورزشي

داورزنی: حکم موقت نداریم/ درباره انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس چیزی نشنیده ام


محمدرضا داورزنی در خصوص برخی صحبت ها مبنی بر عدم استعفایش، گفت: شاید بعضی از دوستان اختلاف نظرهایی در مورد قانون (منع به کارگیری بازنشستگان) داشته باشند اما این مسائل دلیلی نمی شود تا وزارت ورزش و جوانان در اجرای قانون تعلل کند.

- عکس آرشیوی است محمدرضا داورزنی در خصوص برخی صحبت ها مبنی بر عدم استعفایش، گفت: شاید بعضی از دوستان اختلاف نظرهایی در مورد قانون (منع به کارگیری بازنشستگان) داشته باشند اما این مسائل دلیلی نمی شود تا وزارت ورزش و جوانان در اجرای قانون تعلل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان اسکی ایران، در جمع خبرنگاران درباره این مراسم اظهار کرد: خوشحالم که توانستم از نزدیک در این مراسم حضور داشته باشم و از زحمات پیشکسوتان این رشته تشکر کنم.

این پیشکسوتان افرادی هستند که پایه های اسکی ایران را پی ریزی و به توسعه اسکی کمک کرده اند و خوشحالم که همه این افراد را در زیر یک سقف می دیدم.

این رشته جزو مفرح ترین رشته هاست اما متاسفانه در مدت اخیر به دلیل مشغله کاری فرصت اسکی کردن نداشتم.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره مصاحبه اخیر احمد ضیایی مبنی بر این که هیچ استعفایی نداده است در حالی که سرپرست جدید این فدراسیون انتخاب شده، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داورزنی: حکم موقت نداریم/ درباره انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس چیزی نشنیده ام

داورزنی: حکم موقت نداریم/ درباره انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس چیزی نشنیده ام