مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 21:002018-12-10بين الملل

ساز مخالف اپوزیسیون انگلیس کوک شد


در پی اعلام خبر به تعویق افتادن رأی گیری در مجلس عوام انگلیس بر سر بریگزیت، گروهی از سیاستمداران بریتانیایی به انتقاد از نخست وزیر کشورشان پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس اظهار کرد، در صورتی که ترزا می از اعمال تغییرات اساسی برای تصویب طرح خود در زمینه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بازماند، باید راه را برای جناح مخالف هموار سازد.

او تصریح کرد: نخست وزیر می کوشد یک فرصت دیگر برای نجات این توافق به دست آورد.

کوربین در ادامه تصریح کرد: اگر او از اعمال تغییرات اساسی مورد نیاز بازماند، باید راه را برای کسانی هموار کند که در این زمینه توان لازم را دارند.

اظهارات کوربین در حالی مطرح شده که رهبر حزب لیبرال دموکرات انگلیس نیز اعلام کرد، در صورتی که حزب کارگر تقاضای دادن رأی عدم اعتماد به ترزا می را داشته باشد، این حزب نیز از چنین اقدامی حمایت خواهد کرد.

وینس کیبل، رهبر لیبرال دموکرات ها اظهار کرد: با شکست مفتضحانه ای که امروز رخ داد، دولت واقعاً تمام اختیارات خود را از دست داده است.

او ادامه داد: در صورتی که رهبر اپوزسیون اکنون فرایند رأی عدم اعتماد را آغاز کند، من و همکارانم از چنین اقدامی به طور کامل حمایت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساز مخالف اپوزیسیون انگلیس کوک شد

ساز مخالف اپوزیسیون انگلیس کوک شد