مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 20:112018-12-10بين الملل

حمایت از برجام باعث نمی شود از مسائل دیگر چشم پوشی کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شامگاه دوشنبه اعلام کرد که حمایت قوی اتحادیه اروپا از تداوم برجام، - مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه حمایت آن ها از برجام باعث نمی شود از دیگر مسائل مرتبط با ایران چشم پوشی کنند، از جلسه امروز نمایندگان این قاره با ایران درباره موضوعات منطقه ای خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شامگاه دوشنبه اعلام کرد که حمایت قوی اتحادیه اروپا از تداوم برجام، باعث نمی شود از دیگر مسائل مرتبط با ایران چشم پوشی کنند.

موگرینی طی نشست خبری در بروکسل ضمن تاکید بر لزوم اجرای کامل توافق هسته ای ایران، گفت: همانطور که آژانس بین المللی انرژی اتمی در سیزدهمین گزارش خود تایید کرده، ایران به تمام الزامات هسته ای خود ذیل برجام پایبند بوده است .

وی با اشاره به دیدار اخیر خود با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ایران، توضیح داد: به خاطر منافع امنیتی و معاهده عدم اشاعه، انتظار خود از ایران برای تداوم پایبندی به تعهداتش در توافق هسته ای را به آن ها انتقال دادم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از برجام باعث نمی شود از مسائل دیگر چشم پوشی کنیم

حمایت از برجام باعث نمی شود از مسائل دیگر چشم پوشی کنیم