مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 19:002018-12-10اقتصادي

دیدار ستاری با وزیر علوم و تکنولوژی آفریقای جنوبی


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با هدف توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین ایران و آفریقای جنوبی با وزیر علوم و تکنولوژی این کشور دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سورنا ستاری در راس یک هیات تجاری و فناور شامل 46 نفر از مدیران صندوق های تامین مالی و شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، سلامت و زیست فناوری، معدن و صنایع معدنی، تجهیزات صنعتی و ماشین آلات و برق و الکترونیک به دو شهر پرتوریا و ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی سفر کرد.

در این سفر که با هدف توسعه صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان و گسترش کسب و کار بین المللی از 18 آذرماه آغاز شده و به مدت 4 روز ادامه دارد، شرکت های دانش بنیان ایرانی با شرکت های متناظر خود در آفریقای جنوبی و در محل اتاق بازرگانی آفریقا مستقر در ژوهانسبورگ دیدار و مذاکره می کنند.

در روز نخست این سفر 4 روزه، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با هدف توسعه و بررسی شرایط همکاری های فناورانه و علمی بین دو کشور، با انگوبانه، وزیر علوم و تکنولوژی آفریقای جنوبی دیدار و گفت و گو کرد.

در ادامه این سفر، معاون علمی به همراه هیات همراه خود از شورای تحقیقات علمی و صنعتی آفریقای جنوبی بازدید کرده و در ضیافت رسمی وزیر علوم و فناوری این کشور شرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار ستاری با وزیر علوم و تکنولوژی آفریقای جنوبی

دیدار ستاری با وزیر علوم و تکنولوژی آفریقای جنوبی