مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 18:062018-12-10سياسي

لازمه ازدواج موفق هم کفو بودن در مسائل مختلف است


کارشناس سبک زندگی لازمه ازدواج موفق را همتایی زوجین در اصول اعتقادی، طبقاتی و فرهنگی برشمرد و گفت: بسیاری از زوجین به دلیل شاخصه های ظاهری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مراسم گرامیداشت 16 آذر و جشن دانشجو، عصر امروز با حضور پرشور و شکوه دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد رشت برگزار شد.

ضرورت اصل همتایی فرهنگی در ازدواج کارشناس مسائل ازدواج و سبک زندگی در این مراسم با تأکید بر ضرورت همتایی در ازدواج اظهار کرد: بسیاری از زوجین به دلیل شاخصه های ظاهری، روابط عاطفی و عشق های دروغین ازدواج می کنند که هیچ گونه همتایی در آن ها وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین دهنوی با بیان اینکه فرد عاشق خارهای گل رز را نیز گل می بیند افزود: باید مراقب عشق های آتشین بود و اینکه گفته می شود عشق باشد همه چیز حل می شود غیرواقعی و دروغ است.

وی با تأکید بر ازدواج عاقلانه و پرهیز از ازدواج های ظاهری گفت: باید جوانان عاقلانه ازدواج کنند و در انتخاب های خود بر اساس عقل و منطق پیش بروند تا بتوانند عاشقانه زندگی کنند.

مؤلف چندین کتاب حوزه ازدواج و سبک زندگی با بیان اینکه حس خوب قبل ازدواج شیدایی نیست بلکه علاقه ای سطحی است تصریح کرد: با طی شدن فرآیند ازدواج و ارزیابی شرایط پیش نیاز آن یا علاقه منتج به ازدواج می شود و یا اینکه شرایط طرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه ازدواج موفق هم کفو بودن در مسائل مختلف است

لازمه ازدواج موفق هم کفو بودن در مسائل مختلف است