مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 17:402018-12-10سياسي

تحلیل سعید حجاریان از خودسری


سعید حجاریان از عملکرد برخی که وی آنها را خودسر می خواند انتقاد کرد؛ چراکه عملکرد آنها به تحلیل وی باعث می شود تا دست و پای دولت در پوست گردو بماند و پاسخگوی رفتار آن ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید حجاریان در ویژ برنامه روز دانشجو که به همت انجمن اسلامی دانشجویان پیشرو دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار کرد: در مدت زمان منتهی به شانزدهم آذر سال جاری، چند دعوتنامه برای حضور و سخنرانی در دانشگاه ها دریافت کردم.

دانشجویان از آینده کشور و مسائل و مصائب دانشگاه پرسیده بودند و من با ذهن تحلیلی قادر نیستم پرسش های بزرگ را پاسخ دهم، زیرا اساسا تا نتوانم مساله ای را تجزیه کنم و به اجزایش بپردازم، پاسخگویی برایم ممکن نیست.

بار غم عشق تو را گردون نیارد تحمل / چون می توان کشیدن این پیکر لاغر من وی ادامه داد: سعدی علیه الرحمه در باب چهارم گلستان درباره فوائد خاموشی فرموده است: نشنیدی که صوفی ای می کوفت / زیر نعلین خویش میخی چند؟ آستینش گرفت سرهنگی / که بیا نعل بر ستورم بند من، نهایتاً بتوانم به کفش خود میخی بکوبم و توان نعل بندی ستور شما را ندارم! البته واقف هستم، زمانیکه اوضاع سخت می شود، قافله ها در گردنه نعل بندان گیر می کنند و همانجا، مشکل آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل سعید حجاریان از خودسری

تحلیل سعید حجاریان از خودسری