مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 17:062018-12-10دانش

85 ایده کار آفرینی در استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد شهرکرد ثبت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دنشجو، مراسم افتتاحیه رویداد استارت آپ ویکند شغل خوب با حضور استادان، دانشجویان، کارآفرینان و مسئولان دانشگاهی و استانی و با همت باشگاه پژوهشگران جوان و مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و پارک علم و .

- رییس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد شهرکرد گفت: در رویداد استارت آپ ویکند 85 ایده ثبت شده و قرار است از بین 85 ایده کارآفرین 10 ایده با رأی شرکت کنندگان در مراسم انتخاب شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دنشجو، مراسم افتتاحیه رویداد استارت آپ ویکند شغل خوب با حضور استادان، دانشجویان، کارآفرینان و مسئولان دانشگاهی و استانی و با همت باشگاه پژوهشگران جوان و مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در تالار امام خمینی (ره) این دانشگاه برگزار شد.

رییس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در آیین افتتاحیه این رویداد علمی گفت: استارت آپ ویکند شغل خوب با هدف برداشتن گامی در راستای رفع معضل بیکاری استان چهارمحال و بختیاری با همکاری سه مرکز علمی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد آغاز به کرد.

اعظم بیگی خردمند مطرح کرد: در این رویداد علمی 85 ایده ثبت شده و قرار است از بین 85 ایده کارآفرین 10 ایده با رأی شرکت کنندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 ایده کار آفرینی در استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد شهرکرد ثبت شد

85 ایده کار آفرینی در استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد شهرکرد ثبت شد