مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 16:012018-12-10پزشكي

اولین کمپین شادی بیماران نادر برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا ادراکی، در اولین کمپین شادی بیماران نادر، تدارک چنین برنامه هایی را برای افزایش روحیه جمعی و افزایش انگیزه در خانواده های این بیماران نادر ضروری دانست و گفت: - مدیرعامل بنیاد بیماری های نادر ایران، برگزاری جنگ های شادی برای بیماران نادر را باعث افزایش روحیه خانواده های این بیماران دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا ادراکی، در اولین کمپین شادی بیماران نادر، تدارک چنین برنامه هایی را برای افزایش روحیه جمعی و افزایش انگیزه در خانواده های این بیماران نادر ضروری دانست و گفت: شعار بیمار نادر تنها نیست به این معنا است که بیماران نادر نیازمند توجه هستند نه ترحم و خانواده بنیاد بیماری های نادر ایران همیشه در کنار آن ها خواهند بود.

در این مراسم هنرمندان نادر با ارسال آثار خود به موسسه فرهنگی اکو توانایی های هنریشان را در کنار سایر شرکت کنندگان جشنواره صلح نقالان کوچک محک زدند.

سید علی جواد موسوی معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر محمد هادی ایازی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت نیز مهمان این کمپین شادی بودند.

اولین کمپین بنیاد بیماری های نادر ایران با شعار بیمار نادر تنها نیست ، روز گذشته با حضور خانواده های بیماران نادر و اجرای عمو فتیله ای ها و گرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کمپین شادی بیماران نادر برگزار شد

اولین کمپین شادی بیماران نادر برگزار شد