مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 15:202018-12-10سياسي

تلاش حراست ها برای مقابله و پیشگیری است


حراست ها دیدگان تیزبین امنیت و سلامت دستگاه های جمهوری اسلامی ایران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در شصت و نهمین همایش مدیران و معاونین مراکز و دفاتر حراست وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادها گفت: حراست ها دیدگان تیز بین امنیت و سلامت دستگاه های جمهوری اسلامی ایران هستند.

وزیر اطلاعات با قدردانی از حضور رییس مجلس شورای اسلامی در این همایش اظهار داشت : حراست ها دیدگان تیز بین امنیت و سلامت دستگاه های جمهوری اسلامی ایران هستند و نقش حراست ها در تأمین امنیت و سلامت و پیشگیری از فساد در دستگاه ها مؤثر است.

علوی با تاکید بر هماهنگی و ارتقاء روند امور در حراست کل کشور،گفت : امروز تهدیدها علیه امنیت و سلامت دستگاه ها به تهدیدهای سخت و نرم و پیچیده تبدیل شده است و شاکله ی نظام اداری نیازمند پدافند در بخش سخت افزار و نرم افزار است که بار سنگین آن به دوش حراست کل است.

وزیر اطلاعات افزود : کار متمرکز و خوبی با هماهنگی وزارت اطلاعات در این راستا انجام شد تا گلوگاه ها در جهت سلامت دستگاه ها شناسایی شود و باید مقابله نیز با تکیه بر عقلانیت ، راهکارها شناسایی و انجام شود.

علوی ادامه داد: تلاش حراست ها برای مقابله و پیشگیری است و امنیت و سلامت دستگاه ها علاوه بر مهارت، نیاز به حرکت بر اساس علم و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش حراست ها برای مقابله و پیشگیری است

تلاش حراست ها برای مقابله و پیشگیری است