مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 15:002018-12-10سياسي

هفته پژوهش فرصتی برای احیای شعار اقتصاد مقاومتی


دبیر برگزاری مراسم افتتاحیه هفته پژوهش و فناوری استان گفت: هفته پژوهش فرصتی مناسب برای احیای شعار اقتصاد مقاومتی است تا بتوان بدین واسطه به خوداتکایی بر این مبنا جامه عمل پوشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با شعار پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین، در خدمت تولید ملی و با حضور مسئولان کمیته های ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

رضا رسولی شربیانی دبیر برگزاری مراسم افتتاحیه هفته پژوهش و فناوری استان و جشنواره دست آوردها در این نشست اظهار کرد: در سال جاری دانشگاه پیام نور استان میزبان اجرایی هفته پژوهش و فناوری استان است.

وی افزود: تلاش داشتیم نهادها و مراکز آموزشی و پژوهشی را در هفته پژوهش فعالیت خوبی داشته و تحرک لازم را در حوزه پژوهش داشته باشند.

رسولی تصریح کرد: هدف اصلی ما در هفته پژوهش امسال در استان ایجاد ارتباط و پیوند بین مصرف کننده ها و تولیدکنندگان که همان صنعت و دانشگاه هستند، است.

این مسئول یادآور شد: هفته پژوهش فرصتی مناسب برای احیای شعار اقتصاد مقاومتی است تا بتوان بدین واسطه به خوداتکایی بر این مبنا جامه عمل پوشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته پژوهش فرصتی برای احیای شعار اقتصاد مقاومتی

هفته پژوهش فرصتی برای احیای شعار اقتصاد مقاومتی