مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 14:462018-12-10سياسي

برپایی 3 جشنواره با موضوع تبلیغات در دی ماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همایش سراسری کارشناسان تبلیغات استان ها، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی و همچنین چهارمین جشنواره تبلیغات ایران، - همایش سراسری کارشناسان تبلیغات استان ها، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی و همچنین چهارمین جشنواره تبلیغات ایران دی ماه برگزار می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همایش سراسری کارشناسان تبلیغات استان ها، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی و همچنین چهارمین جشنواره تبلیغات ایران، عناوین سه رویداد سراسری حوزه تبلیغات کشور است که اواسط دی ماه جاری با حمایت و برنامه ریزی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران برگزار می شوند.

همایش سراسری کارشناسان تبلیغات استان ها 12 و 13 دی ماه با حضور محمد سلطانی فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف بازآموزی و دانش افزایی قوانین و مقررات و آشنایی با سامانه الکترونیک تبلیغات برگزار می شود.

دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی، کانون های آگهی و تبلیغاتی و ارائه کنندگان خدمات و تولیدکنندگان کالاهای تبلیغاتی نیز آخرین دست آوردهای خود را در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی که از 12 تا 15 دی ماه در محل دائمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 3 جشنواره با موضوع تبلیغات در دی ماه

برپایی 3 جشنواره با موضوع تبلیغات در دی ماه