مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 14:352018-12-10اقتصادي

بررسی ویژگی ها و امکانات SarvCRM


راهکار شما برای بهبود درآمد کسب وکارتان چیست؟ چطور می توانید نرخ جذب مشتریان جدید را افزایش دهید؟ چگونه اطمینان حاصل خواهید کرد که مشتریان فعلی همچنان با شما باقی خواهند ماند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام سرونو، در صورتی که این موضوعات دغدغه شما نیز هستند، پیشنهاد می کنم در خواندن این مطلب با ما همراه شوید.

نرم افزار CRM چیست؟ نرم افزار CRM ابزاری برای کمک به شرکت ها در حوزه ارتباط با مشتریان است.

این نرم افزار کمک خواهد کرد تا مدیران و کارشناسان با دسترسی سریع تر به اطلاعات و سوابق مشتریانشان بتوانند رابطه بهتری با آنان شکل داده و در نهایت درآمد شرکت را بهبود ببخشند.

استفاده از نرم افزارهای CRM طی سال های اخیر در کشور ما نیز رشد فراوانی داشته است چرا که هر روز شرکت های بیشتری متوجه می شوند که مشتری مهم ترین رکن کسب وکار آن هاست و برای جذب، نگهداری و افزایش ارتباط با آن ها باید هوشمندانه تر عمل کرد.

به همین ترتیب چگونگی سرمایه گذاری روی نرم افزار CRM نیز یکی از مهم ترین تصمیماتی است که سازمان های امروزی اتخاذ می کنند.

نرم افزار CRM ابزاری برای برتری نسبت به رقبا درگذشته، شرکت ها نرم افزار CRM را به عنوان یک ابزار نمایشی و تشریفاتی و در مواردی تنها شبیه به یک دفترچه تلفن در نظر می گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ویژگی ها و امکانات SarvCRM

بررسی ویژگی ها و امکانات SarvCRM