مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 14:312018-12-10سياسي

چرا گزارش تحقیق و تفحص مجلس درباره قاچاق قرائت نمی شود؟/ پای فشار سیاسی در میان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کمیته تحقیق و تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز مجلس شورای اسلامی بعد از تصویب اصل تحقیق و تفحص در آذرماه سال 95، - شش ماه است که از مدت زمان قانونی کمیته تحقیق و تفحص مجلس از روند مبارزه با قاچاق کالا می گذرد اما از این کمیته هر روز تاریخ جدیدی برای قرائت گزارش در صحن علنی شنیده می شود؛ همه این ها در حالیست که این گزارش .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کمیته تحقیق و تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز مجلس شورای اسلامی بعد از تصویب اصل تحقیق و تفحص در آذرماه سال 95، در ابتدای تیرماه سال 96 آغاز به کار کرد.

هدف این کمیته بررسی عملکرد همه دستگاه­های مرتبط در امر مبارزه سیستمی با قاچاق کالا و ارز و کشف چالش­های این حوزه بوده که طبق آخرین اخبار رسمی مجلس، این امر صورت گرفته و گزارش نهایی شده است.

طبق آیین­ نامه داخلی مجلس، مهلت ارائه گزارش تحقیق و تفحص، حداکثر دو دوره شش ماهه (مجموعا یک سال) بوده که این مهلت در تیرماه سال جاری به پایان رسیده و هنوز خبری از ارائه گزارش در صحن علنی نیست.

*وعده های پی در پی در همین راستا، معصومه آقاپورعلیشاهی و سیدناصر موسوی لارگانی دو عضو کمیته تحقیق و تفحص، مردادماه سال جاری با اشاره به زمان قرائت گزارش در صحن علنی شهریورماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا گزارش تحقیق و تفحص مجلس درباره قاچاق قرائت نمی شود؟/ پای فشار سیاسی در میان است

چرا گزارش تحقیق و تفحص مجلس درباره قاچاق قرائت نمی شود؟/ پای فشار سیاسی در میان است