مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 14:162018-12-10سياسي

استعفای نمایندگان اصفهان نمایشی نیست/ دلیلی ندارد در مجلس شاهد بی عدالتی باشیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو از اصفهان، اکبر ترکی، نماینده مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در تربیون آزاد دانشجویی شهرستان های غرب استان اصفهان که در دانشگاه آزاد اسلامی فریدن برگزار شد، - نماینده مردم استان اصفهان با بیان اینکه تا زمانی که مشکل کم آبی در استان حل نشود، پای استعفای خود ایستاده ایم، گفت: دلیلی ندارد در مجلس حاضر شده و شاهد بی عدالتی باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو از اصفهان، اکبر ترکی، نماینده مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در تربیون آزاد دانشجویی شهرستان های غرب استان اصفهان که در دانشگاه آزاد اسلامی فریدن برگزار شد، گفت: دولت طرح های آبی را برای بهبود وضعبت نا به سامان استان اصفهان و در حضور آقای نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه تصویب کرد.

وی افزود: با ارائه مدارک و مستندات مقرر شد این طرح ها در ردیف بودجه سال آینده قراربگیرد؛ اما متاسفانه با اعلام بودجه شاهد این بودیم که از ردیف بودجه سال 98 حذف شده است.

ترکی با اشاره به اینکه استعفای نمایندگان استان، حق طلبی است، اظهار داشت: عده ای این کار را نمایشی می دانند، ولی اعلام می کنم تا زمانی که مطالبه به حق مردم استان درخصوص اختصاص بودجه برای حل مشکل آب محقق نشود، پای استعفای خود ایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای نمایندگان اصفهان نمایشی نیست/ دلیلی ندارد در مجلس شاهد بی عدالتی باشیم

استعفای نمایندگان اصفهان نمایشی نیست/ دلیلی ندارد در مجلس شاهد بی عدالتی باشیم