مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 14:112018-12-10حوادث

کمبود ظرفیت پذیرش معتادان در تهران/ کهریزک آماده پذیرش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مجید کریمی در پنجمین جلسه کمیته کشوری هماهنگی مراکز ماده 16 که با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف سازمان بهزیستی کشور و سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، - معاون اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر اعلام کرد کمبود ظرفیت پذیرش معتادان در تهران/ کهریزک آماده پذیرش است معاون اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: در تهران معتادان متجاهر بسیار زیادی داریم و متأسفانه ظرفیتی برای پوشش این افراد نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مجید کریمی در پنجمین جلسه کمیته کشوری هماهنگی مراکز ماده 16 که با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف سازمان بهزیستی کشور و سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، اظهار کرد: در تهران معتادان متجاهر بسیار زیادی داریم و متأسفانه ظرفیتی برای پوشش این افراد نداریم.

وی افزود: چنانچه بخواهیم معتادان متجاهر را در سطح شهر تهران جمع آوری کنیم و چهره شهر را پاک کنیم باید ظرفیت مورد نظر نیز فراهم شود.

سرهنگ کریمی گفت: این در حالی است که روزانه بالغ بر هزاران تماس با نیروی انتظامی برقرار می شود و مردم نسبت به تردد معتادان متجاهر در سطح شهر گلایه دارند و اعلام می کنند که باید آن ها جمع آوری شوند، اما زمانی که این افراد ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود ظرفیت پذیرش معتادان در تهران/ کهریزک آماده پذیرش است

کمبود ظرفیت پذیرش معتادان در تهران/ کهریزک آماده پذیرش است