مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 14:052018-12-10سياسي

ماهواره ظفر دانشگاه علم و صنعت در دستور پرتاب سازمان فضایی


رییس مرکز تحقیقات فضایی دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر اینکه بعد از پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نوید ، طراحی و ساخت ماهواره ظفر از سوی سازمان فضایی به این دانشگاه واگذار شد، - ماهواره "ظفر" دانشگاه علم و صنعت در دستور پرتاب سازمان فضایی رییس مرکز تحقیقات فضایی دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر اینکه بعد از پرتاب موفقیت آمیز ماهواره "نوید"، طراحی و ساخت ماهواره "ظفر" از سوی سازمان فضایی به این دانشگاه واگذار شد، گفت: این ماهواره یکی از ماهواره های عملیاتی است که در دستور پرتاب سازمان فضایی ایران قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین بلندی در بازدید امروز نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از دستاوردهای فضایی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه فعالیت مرکز تحقیقات فضایی این دانشگاه از سال 1386 آغاز شد، افزود: این مرکز در مدت 11 سال توانسته در حوزه فناوری های فضایی دستاوردهایی را عرضه کند.

وی با اشاره به سابقه طراحی، ساخت و پرتاب ماهواره نوید در این مرکز، خاطر نشان کرد: ماهواره نوید اولین ماهواره این دانشگاه است که بعد از پرتاب موفقیت آمیز ماهواره امید در مدار قرار گرفت.

بلندی با بیان اینکه کلیه اجزای این ماهواره از سوی محققان و پژوهشگران دانشگاه علم و صنعت طراحی و ساخته شده است، یادآور شد: در آن زمان از ما خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهواره ظفر دانشگاه علم و صنعت در دستور پرتاب سازمان فضایی

ماهواره ظفر دانشگاه علم و صنعت در دستور پرتاب سازمان فضایی