مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 13:452018-12-10اقتصادي

درخواست بهزیستی برای نظارت بر «فشافویه»


معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه وظیفه نظارت بر مراکز ماده 16 در نگهداری از معتادان متجاهر بر عهده سازمان بهزیستی است، - نسبت به عدم نظارت سازمان بهزیستی در مرکز فشافویه انتقاد کرد و گفت: بارها برای نظارت بر این زندان درخواست دادیم اما با وجود داشتن مسئولیت تاکنون موفق نشدیم تا بر این مرکز نظارت داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرید براتی سده در پنجمین جلسه کمیته کشوری هماهنگی مراکز ماده 16 با بیان اینکه بهزیستی به دنبال قبول مسئولیت مراکز ماده 16 نبوده و الان هم نیست، گفت: 40 هزار نفر از معتادان در مراکزی هستند که میانگین یارانه اختصاص داده شده به آنها روزانه تنها 15 هزار تومان است، این در حالیست که هزینه عبور و مرور از یک سمت تهران به سمت دیگر آن چند برابر این میزان هزینه دارد.

وی با اشاره به آخرین آمار معتادان حاضر در مراکز ماده 16 افزود: در حال حاضر 9502 نفر در مراکز ماده 16 بهزیستی به سر می برند.

همچنین بیش از 40 هزار نفر نیز در مراکز تبصره 2 ماده 16 هستند و در مجموع تعداد معتادان حاضر در مراکز ماده 16 و مراکز تبصره 2 به بیش از 50 هزار نفر می رسد.

وی با اشاره به اینکه در مورد مراکز ماده 16 در قانون آیین نامه ای به تصویب رییس جمهور رسیده و به همه دستگاه ها نیز ابلاغ شده است اظهار کرد: بر اساس بند 3 این آیین نامه هر گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بهزیستی برای نظارت بر «فشافویه»

درخواست بهزیستی برای نظارت بر «فشافویه»