مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 12:512018-12-10سياسي

با حضور معاون وزیر علوم مرکز رشد واحدهای فناور ساری افتتاح شد


ششمین مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری مازندران با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مرکز این استان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تاکنون 6 مرکز رشد وابسته به پارک های علم و فناوری مازندران که از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پشتیبانی می شوند، در استان مازندران راه اندازی شده است.

به مناسبت هفته پژوهش نیز هفتمین مرکز رشد واحدهای فناور استان مازندران در شهرستان بهشهر افتتاح می شود.

ظهر امروز با حضور معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ساختمان مرکز رشد جامع شهرستان ساری که پیش از این در پارک علم و فناوری مازندران مستقر بوده است، افتتاح شد.

این مرکز واقع در خیابان امیرمازندرانی ابتدای خیام در ساختمان دو طبقه به مساحت هزار و 600 مترمربع با 40 اتاق و شامل 15 شرکت دانش بنیان، در واقع یک پایگاه کسب و کار فناورانه برای جوانان خلاق و محقق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مسعود برومند معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر یک روزه خود به مازندران علاوه بر حضور در افتتاحیه ساختمان مرکز رشد جامع شهرستان ساری و بازدید از دو ساختمان پارک های علم و فناوری، در همایش تقدیر از دانشجویان نمونه دانشگاه علوم کشاورزی، شرکت می کند و پس  از آن بازدیدهایی از دانشگاه نوشیروانی بابل و دانشگاه مازندران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور معاون وزیر علوم مرکز رشد واحدهای فناور ساری افتتاح شد

با حضور معاون وزیر علوم مرکز رشد واحدهای فناور ساری افتتاح شد