مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 12:502018-12-10بين الملل

هدیه کریسمس فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی چیست؟


ناسا روز 4 دسامبر توسط فضاپیمای دراگون متعلق به شرکت اسپیس ایکس، محموله جدیدی را که بخشی از آن هدایای کریسمس فضانوردان مستقر در ایستگاه فضایی بود، - ناسا روز 4 دسامبر توسط فضاپیمای "دراگون" متعلق به شرکت اسپیس ایکس، محموله جدیدی را که بخشی از آن هدایای کریسمس فضانوردان مستقر در ایستگاه فضایی بود، روانه این ایستگاه کرد و با موفقیت به دست آنها رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تک تایمز، فضاپیمای دراگون (Dragon) متعلق به شرکت فضایی اسپیس ایکس یک محموله ویژه را به ایستگاه فضایی بین المللی رسانده است.

این فضاپیما روز شنبه 8 دسامبر، سه روز پس از پرتاب از ایستگاه پرتاب نیروی هوایی کندی کیپ کاناورال در فلوریدا به ایستگاه فضایی بین المللی رسید.

دراگون حامل بیش از 2.

5 تن تجهیزات و لوازم و هدایا و وسایل کریسمس شامل میوه های تازه و وسایل برگزاری جشن برای 6 فضانورد گروه 57 بود که اکنون ساکن ایستگاه فضایی هستند و سال نو میلادی را همان جا جشن خواهد گرفت.

البته موشک فالکون شرکت اسپیس ایکس پس از پرتاب و ارسال محموله به ایستگاه فضایی بین المللی، در راه بازگشت به زمین برای فرود، به دلیل به وجود آمدن مشکلاتی نتوانست در پایگاه نیروی هوایی کیپ کاناورال فرود آید و بنابراین مجبور به فرود اضطراری بر فراز اقیانوس اطلس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه کریسمس فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی چیست؟

هدیه کریسمس فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی چیست؟