مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 12:202018-12-10ورزشي

اکبر فلاح: خادم نابغه مدیریت و مربیگری بود اما نه با هم


دارنده مدال های طلا و نقره جهان با تاکید بر اینکه رییس بعدی فدراسیون کشتی باید از جامعه کشتی باشد گفت: اگر غیر از این اتفاق بیفتد به من برمی خورد و قطعا در صف اول انتقاد از او خواهم بود.

- اکبر فلاح در گفتگو با ایسنا، درباره برگزاری رقابت های بین المللی کشتی نونهالان جام شهید نظری در باشگاه کارگران تهران اظهار کرد: شهید نظری از مربیان ما بوده که در دوران جوانی به جبهه رفت و مفقودالاثر شد.

وظیفه ما این است که به شهدای این مرز و بوم که جانشان را فدای کشور و مردم کرده اند احترام بگذاریم.

من دوست دارم برای همه مربیانمان هر ساله جام برگزار کنم اما برای شهید نظری این برای مرتبه پنجم بود که رقابت های کشتی را برگزار کردیم با این تفاوت که اینبار در سطح بین المللی و با حضور 300 کشتی گیر برگزار شد و خانواده های کشتی گیران نیز از نزدیک نظاره گر این رقابت های زیبا و مهیج بودند.

مربی سازنده و پرافتخار کشتی ایران درباره کشورهای شرکت کننده در این جام گفت: نزدیک به 70 کشتی گیر و مسئولان آن ها از کشورهای گرجستان، روسیه و آذربایجان(2 تیم) در این رقابت ها حاضر شدند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری این رویداد با همکاری فدراسیون کشتی بوده یا خیر خاطرنشان کرد: هیچ کس در برگزاری این جام به ما کمک نکرد، البته ما هم کمکی از کسی نخواستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکبر فلاح: خادم نابغه مدیریت و مربیگری بود اما نه با هم

اکبر فلاح: خادم نابغه مدیریت و مربیگری بود اما نه با هم