مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 12:002018-12-10ورزشي

هزار و دویست و دهمین برد سرمربی آمریکا با سن آنتونیو در NBA


رقابتهای لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا با برگزاری چهار مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یکی از بازی های برگزار شده تیم دیترویت پیستونز در خانه در سالن لیتل سیسرز آرنا با نتیجه 116 بر 108 مغلوب میهمان خود نیواورلینز پلیکانز شد.

بعد از آسیب دیدگی ستاره پلیکانز آنتونی دیویس در کوارتر اول به خاطر برخورد با بلیک گریفین از ناحیه ران پای راست ادامه ی نیمه اول را از دست داد ولی آلوین گنتری سرمربی پلیکانز می دانست بدون حضور دیویس موفق به کسب پیروزی نخواهد شد و دیویس مصدوم را در کوارتر سوم به میدان فرستاد اما حرکات دیویس مصدوم در زمین بسیار آرام بود و فقط موفق به کسب سه امتیاز و در مجموع شش امتیاز شد، با این وجود او موفق به ثبت 5 بلاک شات و 9 ریباند مقابل گریفین و دروموند شد و به تیمش در کسب پیروزی کمک کرد.

برای تیم نیواورلینز بعد از کم رنگ شدن اثر تهاجمی آنتونی دیویس به خاطر مصدومیت، جرو هالیدی با کسب 37 امتیاز و جولیوس رندل با 28 امتیاز و 5 پاس منجر به گل، بار امتیازگیری تیم را به دوش کشیدند.

با این پیروزی تعداد برد ها و باخت های پلیکانز در عدد 14 مساوی شد.

برای دیترویت بلیک گریفین 35 امتیاز، آندره دروموند 23 امتیاز و 19 ریباند و لانگستون گالووی 24 امتیاز ( بیشترین امتیاز کسب شده در این فصل ) کسب کردند ولی نتوانستند مانع از ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار و دویست و دهمین برد سرمربی آمریکا با سن آنتونیو در NBA

هزار و دویست و دهمین برد سرمربی آمریکا با سن آنتونیو در NBA