مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 11:502018-12-10سياسي

حسادت همسرتان را تحریک نکنید


روش های غلط زندگی می تواند آسیب بدی به بنیان زندگی مشترک بزند از جمله حسادت زنانه در زندگی زناشویی که معمولا این موضوع دامن گیر بسیاری از خانواده ها است.

- یک روانشناس معتقد است: روش های غلط زندگی می تواند آسیب بدی به بنیان زندگی مشترک بزند از جمله حسادت زنانه در زندگی زناشویی که معمولا این موضوع دامن گیر بسیاری از خانواده ها است.

زهرا رجایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه عدم مهارت طرفین در زندگی مشترک می تواند دردسرساز باشد، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات زندگی زناشویی ناشی از عدم شناخت زن و شوهر از احساسات و ظرفیت های یکدیگر بوده که معمولا حسادت زنانه یکی از احساسات مشترک در بسیاری از بانوان است.

وی ادامه داد: حسادت، احساسی است که به طور ذاتی در وجود هر انسانی نهفته شده و انسان باید برای دوری از این حس، بر احساسات خود غلبه داشته باشد؛ حسی که کمی در زنان بیشتر از مردان وجود دارد و علت آن هم روحیه حساس و لطیف زن نسبت به افراد مورد علاقه خود است.

رجایی خاطرنشان کرد: بانوان پس از ازدواج و ایجاد علاقه به شوهر خود همواره تلاش می کنند در مرکز توجه شوهرانشان باشند و تمام وجود شوهر را برای خود می خواهند پس بهتر است مردان به این حس همسرشان توجه خاصی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسادت همسرتان را تحریک نکنید

حسادت همسرتان را تحریک نکنید