مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 11:212018-12-10اجتماعي

صحن عقیله بنی هاشم (س) نمادی از توان و هنر مهندسان ایرانی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عقیل الطریحی استاندار کربلا در بازدید از پروژه احداث صحن عقیله بنی هاشم (س) در جوار حرم مطهر امام حسین (ع)، - صحن عقیله بنی هاشم (س) نمادی از توان و هنر مهندسان ایرانی است استاندار کربلا احداث صحن عقیله بنی هاشم (س) را خدمت بزرگی به امام حسین (ع) و زائران آن حضرت توصیف کرد و گفت: ساخت این صحن نمادی از توان و هنر مهندسان ایرانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عقیل الطریحی استاندار کربلا در بازدید از پروژه احداث صحن عقیله بنی هاشم (س) در جوار حرم مطهر امام حسین (ع)، این طرح و نحوه اجرای آن را نمادی از توان و هنر معماران و مهندسان ایرانی ذکر کرد.

در این بازدید که سید حامد موسوی نماینده استان کربلا در پارلمان عراق و ابومرتضی عضو ارشد شورای استان نیز حضور داشتند، مختصات و ویژگی های طرح به تفصیل تشریح شد.

استاندار کربلا نیز طی سخنانی احداث صحن عقیله را خدمت بزرگی به سیدالشهداء (ع) و زائران آن حضرت توصیف کرده و از ستاد بازسازی عتبات بابت اجرای این طرح بزرگ تقدیر و تشکر کرد.

عقیل الطریح اضافه کرد: با توجه به اینکه در سال های اخیر، حضور شیعیان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه در مناسبت های خاص مثل نیمه شعبان، عرفه، دهه اول محرم، اربعین و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحن عقیله بنی هاشم (س) نمادی از توان و هنر مهندسان ایرانی است

صحن عقیله بنی هاشم (س) نمادی از توان و هنر مهندسان ایرانی است